bine ati venit!

bine ati venit pe blogul meu !pasiunea mea e sa crosetez lucruri pt copii ,improvizez dupa alte idei .fiecare lucru e unic ,niciunul nu seamana cu altul .mai am de invatat dar imi place cea ce fac si voi incerca sa fiu buna in cea ce fac . multumesc pt vizita . pt comenzi sunati la 0763769523 ,multumesc

comanda ta!

pt comenzi sunati la nr de tel .0763769523 si va raspund cu drag , pot trimite si prin colet postal in orice zona a tarii
multumesc pt comanda !

Despre mine

Fotografia mea
imi place noul ,frumosul si viata frumoasa .

joi, 2 iunie 2011

1 iunie

a fost si 1 iunie ,ziua copiilor PARINTII STIU CIT DE MULT ASTEAPTA COPII ACEASTA ZI ,e un prilej de a mai face o scadere a finantelor dar o distractie a copiilor ,.Iata ca si eu am fost cu ai mei copii in parc ,la spectacol,dar si cel mare a fost pictat pe fata in personajul lui preferat ,spider-man ,pt ei a fost distractie dar pt mine obositor cu fata de 3 ani ,a obosit si nici nu stia ce mai vrea .oricum pina la urma a trecut cu bine si acesta zi ,miine e alta zi ,sper mai fericita .la multi ani tuturor copiilor!

Un comentariu:

  1. Copii s-au distrat bine,au fost actiuni frumoase in oras!Mie mi-a placut si expozitia cu imagini din dopuri de plastic.Din pacate nu am reisut sa fac poze.
    Poate vom face si in Focsani o expozitie de patchwork!

    RăspundețiȘtergere