bine ati venit!

bine ati venit pe blogul meu !pasiunea mea e sa crosetez lucruri pt copii ,improvizez dupa alte idei .fiecare lucru e unic ,niciunul nu seamana cu altul .mai am de invatat dar imi place cea ce fac si voi incerca sa fiu buna in cea ce fac . multumesc pt vizita . pt comenzi sunati la 0763769523 ,multumesc

comanda ta!

pt comenzi sunati la nr de tel .0763769523 si va raspund cu drag , pot trimite si prin colet postal in orice zona a tarii
multumesc pt comanda !

Despre mine

Fotografia mea
imi place noul ,frumosul si viata frumoasa .

joi, 3 ianuarie 2013

   la multi ani   2013!   un an fericit si plin de succese ,impliniri, sanatate !  nu demult am participat la un concurs pe facebook , e la moda si sa incerc norocul,   am dat like si   share la poza cu revista burda , si surpriza neasteptata , chiar am cistigat abonamentul pe un an la revista burda.   iata 1 nr. pe acest an , are modele frumoase .    sunt fericita ,dar acum trebuie sa ma aprovizionez cu materiale , rabdare si timp ,de care cam duc lipsa ,pt ca lucrez la o confectie, copiii  dau de treaba si sotul si casa . dar ce mai conteaza , fericita sa fiu si sanatoasa 
. ceea ce dorasc tuturoor .. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu