bine ati venit!

bine ati venit pe blogul meu !pasiunea mea e sa crosetez lucruri pt copii ,improvizez dupa alte idei .fiecare lucru e unic ,niciunul nu seamana cu altul .mai am de invatat dar imi place cea ce fac si voi incerca sa fiu buna in cea ce fac . multumesc pt vizita . pt comenzi sunati la 0763769523 ,multumesc

comanda ta!

pt comenzi sunati la nr de tel .0763769523 si va raspund cu drag , pot trimite si prin colet postal in orice zona a tarii
multumesc pt comanda !

Despre mine

Fotografia mea
imi place noul ,frumosul si viata frumoasa .

marți, 3 ianuarie 2012

Sa invatam sa crosetam si sa tricotam: caciula crosetata (partea I-a, a II-a)

Sa invatam sa crosetam si sa tricotam: caciula crosetata (partea I-a, a II-a): Caciula crosetata pentru copii Pentru crosetarea unei caciuli pentru cei mici se va tine cont de varsta acestuia, urmarind tabelul de mai j... foarte de folos pentru mina .!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu